Trzy filary strategii Gamedustu

Własne produkcje, działalność wydawnicza i inne projekty – to linie biznesowe, na których swój rozwój oprzeć chce spółka. Na początku przyszłego roku zamierza osiągnąć punkt rentowności.

Publikacja: 23.03.2022 05:00

Trzy filary strategii Gamedustu

Foto: materiały prasowe

W ciągu najbliższych pięciu lat wartość rynku wirtualnej rzeczywistości ma przekroczyć 100 mld USD – prognozuje Market Research Future. Rosnące zainteresowanie rynkiem VR chce wykorzystać studio Gamedust. Podczas wtorkowej konferencji opowiedziało o swoich planach. Opierają się na trzech liniach biznesowych. Pierwszą są produkcje własne. – Trwają prace preprodukcyjne nowego tytułu, który zostanie ogłoszony w 2022 r. – mówi prezes studia Paweł Flieger. Drugim filarem jest działalność wydawnicza. – Na 2022 r. są już zapowiedziane dwa tytuły, których będziemy wydawcą – informuje prezes. Z kolei trzeci filar to projekty łączące świat materialny z VR. Niedawno Gamedust zasygnalizował, że planuje stworzyć platformę wirtualnych escape roomów. Projekt powstaje w spółce zależnej Bluekey, która sfinalizowała rundę inwestycyjną z udziałem funduszu YouNick Mint (ze wsparciem PFR).

Czytaj więcej na parkiet.com

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
Producent gier zaatakowany przez hakerów. Skasowali jego stronę www
Technologie
Asseco najdroższe od ćwierć wieku. Udany atak na 100 zł
Technologie
Zbliża się bitwa o częstotliwości 5G w Polsce. Administracja liczy na Ukrainę
Technologie
Koniec boomu na firmy IT
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”
Technologie
Rabaty za mało widoczne
Technologie
Asbis pokazał wyniki. Akcje drożeją