Carbon Studio

Powiązane

Firmy

Sztuczna inteligencja w grach. Zrewolucjonizuje branżę?

Sprawdziliśmy, jak na AI zapatrują się polscy producenci gier. Każdy ma inną strategię. Na rozwój sytuacji biernie nie czeka największe studio – CD Projekt. Ma już uruchomionych kilkanaście projektów badawczych, dotyczą też rozwoju własnych modeli AI.

Dobre szacunki Carbon Studio

W wypracowaniu lepszych rezultatów pomogła udana sprzedaż gier z serii „The Wizards”.

Movie Games i Carbon Studio łączą siły

Deweloper podpisał list intencyjny z Iron VR, spółką zależną Carbon Studio, działającą w segmencie wirtualnej rzeczywistości.

Deszcz pieniędzy dla producentów gier

Ponad czterdzieści studiów dostanie dofinansowanie w ramach czwartego konkursu sektorowego. W sumie popłynie do nich ponad 154 mln zł. Wśród beneficjentów są też spółki giełdowe.

Szykują się przeprowadzki

W czwartek gwiazdą na rynku NewConnect była spółka Carbon Studio. Po południu jej notowania zyskiwały 21 proc. przy wysokim obrocie.

Carbon Studio przeskoczy na GPW. Kurs szybuje

Zarząd podjął uchwałę, która otwiera drogę do przeniesienia notowań spółki z NewConnect na główny parkiet.

Carbon Studio: Dobry rok dla branży

W I kwartale przychód netto ze sprzedaży wyniósł 0,45 mln zł, o prawie 150 proc. więcej rok do roku. Zysk netto był wyższy rok do roku o prawie 440 proc. i wyniósł 0,19 mln zł.

Carbon Studio przewiduje rekordowy rok

W I kwartale przychód netto ze sprzedaży wyniósł 0,45 mln zł, o prawie 150 proc. więcej rok do roku. Zysk netto był wyższy rok do roku o prawie 440 proc. i wyniósł 0,19 mln zł.

Carbon Studio: Granie w goglach VR przynosi zyski

Szacunkowe przychody netto spółki specjalizującej się w grach VR (wirtualna rzeczywistość) za zeszły rok wyniosły 2 mln zł wobec 0,87 mln zł rok wcześniej. Z kolei zysk netto wyniósł w tym czasie prawie 1,1 mln zł netto wobec 0,34 mln zł w 2018 r.

Carbon Studio notuje zyski, zapowiada nowe projekty

Ponad 2 mln zł przychodów ze sprzedaży netto wypracował w 2019 r. Carbon Studio, notowany na NewConnect producent gier VR. Oznacza to wzrost o 129 proc. rok do roku.