Carbon Studio: Granie w goglach VR przynosi zyski

Szacunkowe przychody netto spółki specjalizującej się w grach VR (wirtualna rzeczywistość) za zeszły rok wyniosły 2 mln zł wobec 0,87 mln zł rok wcześniej. Z kolei zysk netto wyniósł w tym czasie prawie 1,1 mln zł netto wobec 0,34 mln zł w 2018 r.

Publikacja: 07.02.2020 05:06

Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

Foto: materiały prasowe

W I kwartale zeszłego roku studio wydało grę „The Wizards – Enhanced Edition" w wersji na gogle dla PlayStation 4, czyli PS VR. W kolejnym kwartale gra trafiła na platformę Oculus Quest. To na razie największy hit dewelopera, będący na liście bestsellerów VR na platformie dla gier wideo Steam w 2019 r.

Spółka planuje dalszy rozwój serii. W tym półroczu do sprzedaży ma trafić kontynuacja „The Wizards – Dark Times". Budżet projektu wynosi około 0,5 mln zł i będzie ona bardziej rozbudowana od swojej poprzedniczki pod właściwie każdym kątem – zapowiedzieli twórcy.

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów parkiet.com

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji Parkiet.com

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
Shoper: wejdziemy w 2025 rok z podniesionym czołem
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Technologie
Aukcja 700/800 MHz – koniec konsultacji
Technologie
Uchwały CD Projektu. Co widać między wierszami?
Technologie
Analityk: Asbis nie zrealizuje prognozy. Ale akcje i tak warto kupować
Materiał Promocyjny
Sieć T-Mobile Polska nagrodzona przez użytkowników w prestiżowym rankingu
Technologie
G-Devs już na giełdzie
Technologie
CD Projekt chce zarobić cztery miliardy. Kiedy nowy "Wiedźmin"?