Budżet tytułu wynosił około 950 tys. zł, a jego globalna premiera odbyła się 14 września. Autorzy gry podają, że na dzień przed debiutem tzw. wishlista liczyła 166 tys. zapisów. Symulator zajął pierwsze miejsce w kategoriach Popular New Releases i New and Trending na portalu Steam oraz dziewiątą pozycję na liście globalnych bestsellerów. Po 72 godzinach od debiutu liczba sprzedanych egzemplarzy wynosiła 15 tys., a koszty gry zostały pokryte jeszcze szybciej, po 54 godzinach.
- Pracujemy jeszcze nad poprawą ocen, dlatego w piątek wydaliśmy pierwszy hotfix, a w przyszłym tygodniu planujemy kolejny - zapowiedziała Joanna Tynor, szefowa studia.
Czytaj więcej
W najbliższych tygodniach studio złoży do Komisji Nadzoru Finansowego prospekt emisyjny.
W poniedziałek przed południem 65 proc. z dotychczasowych ponad trzystu opinii na Steamie dla „Food Truck Simulator” ma charakter pozytywny.
Najliczniejsza grupa odbiorców tytułu pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii. Studio przypomina, że w sobotę wydało również największą aktualizację do swojej flagowej gry „Gas Station Simulator“.