Podobnie jak pierwsza, ta również cieszyła się dużym zainteresowaniem. W sumie złożono 90 wniosków (a zaakceptowano 38) na łączną kwotę przekraczającą 233 mln zł.
Wśród beneficjentów są również spółki notowane na parkiecie. Między innymi bydgoski Vivid Games, który chce opracować prototyp gry wykorzystującej model „współoddziaływania środowiska i pojazdów kołowych w czasie rzeczywistym na platformach mobilnych". Wartość tego projektu to 6,3 mln zł, a kwota dofinansowania 4,2 mln zł. Z kolei drugi projekt giełdowej spółki to opracowanie innowacyjnego systemu informatycznego, umożliwiającego dostosowywanie poziomu trudności w czasie rzeczywistym (wartość 6,7 mln zł, a kwota dofinansowania blisko 4,5 mln zł).
Powody do zadowolenia ma też notowane na NewConnect Jujubee, które dostało pieniądze na opracowanie modelu do budowy systemów bazujących na sztucznej inteligencji. Z kolei firmie Huckleberry Games przyznano środki na tajemniczo brzmiący projekt „algorytm prawdziwego życia", a The Farm 51 na opracowanie prototypu tzw. generatora treści dodatkowych.
Niektóre spółki, jak wspomniane już Jujubee czy The Farm 51, wnioskowały o dofinansowanie na kolejne projekty, ale nie zostały one wybrane. Podobnie jak wniosek firmy T-Bull, Warszawskiej Szkoły Filmowej, Techlandu Warszawa, grupy Bloomga, Varsav VR czy Samsung Electronics Polska. Ten ostatni chciał pozyskać dotacje na przetwarzanie danych z kamery 3D w celu animowania awatara i kontroli gier za pomocą gestów oraz skanowania obiektów, pomieszczeń i twarzy dla inteligentnych telewizorów oraz urządzeń przenośnych.
W poprzedniej edycji giełdowe spółki dostały łączne dofinansowanie w wysokości ponad 58 mln zł. Ponad połowa tej kwoty przypadła CD Projektowi. Jak poinformował w środę rząd, w ramach programu GameINN planowane jest przeprowadzenie jeszcze dwóch konkursów. Ogłoszenie kolejnego przewidziano na drugi kwartał 2018 r.