Narastająco za trzy kwartały 2017 r. sprzedaż zamknęła się na poziomie 639 tys. zł netto. Lwią część stanowiły przychody ze sprzedaży gier na platformę Nintendo Switch. Warszawska spółka dotychczas wydała dwa tytuły na tę konsolę, ale w najbliższych miesiącach planuje wydanie kolejnych tytułów. Jednocześnie spółka zaraportowała 1,1 mln zł zysku netto za III kw., w dużej mierze wynikający z zysków ze zbycia części akcji spółki Noobz from Poland oraz aktualizacji wyceny inwestycji.
QubicGames w niecałe dwa miesiące od premiery gier „Robonauts" i „Astro Bears Party" na Nintendo Switch (tytuły trafiły na rynek odpowiednio 15 i 28 września) sprzedał łącznie ponad 15 tys. sztuk obu gier. - Osiągnęliśmy pierwsze znaczące wpływy z obu tytułów, a wynik sprzedaży „Astro Bears Party" już przewyższył koszty produkcji tej gry - mówi Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
Obecnie studio opracowuje wersję „switchową" obu gier na rynek japoński i ma już gotową wielojęzykową wersję „Robonauts" na komputery PC, z którą celuje w rynek azjatycki. - O szczegółach premiery „Robonauts" na PC poinformujemy wraz z zakończeniem testów językowych - dodaje Jakub Pieczykolan. Prezes podkreślił także, że „Robonauts" oraz „Astro Bears Party" ukażą się w wersji mobilnej na urządzania z systemem iOS/Android.
Ponadto QubicGames planuje kolejne premiery na Nintendo Switch. Równolegle pracuje nad grą „Brawl" od Bloober Team, „Tactical Mind", które powstaje wspólnie ze spółką Drageus Games oraz własną produkcją „Geki Yaba Runner". - Wszystkie te gry chcemy wysłać do certyfikacji Nintendo jeszcze w tym roku - podsumował prezes. QubicGames jednocześnie poinformował o zarejestrowaniu podwyższenia kapitału w spółce stowarzyszonej Drageus Games. Pozyskała ona 510 tys. zł emitując 340 tys. akcji, z których każda została objęta po 1,5 zł.