Geralt to zabójca potworów, wiedźmin elitarnej Szkoły Wilka. Posiada nadludzką siłę i refleks, niezrównane umiejętności walki na miecze i sprawność w posługiwaniu się magią bojową oraz eliksirami. Gracze będą mogli wykorzystać te umiejętności, by przechylić szalę zwycięstwa w najnowszej odsłonie serii „Soulcalibur". Poza postacią Geralta, w ręce graczy trafi także inspirowana „Wiedźminem" arena - twierdza Kaer Morhen. W trakcie pojedynków wojownikom towarzyszyć będzie "Hunt or be Hunted", kompozycja ze ścieżki dźwiękowej gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon".
- Obecność ikonicznych postaci z innych uniwersów to jedna z rzeczy, które od zawsze wyróżniały „Soulcalibur" - komentuje Marcin Momot ze studia CD Projekt Red. - Wspólnie z Bandai Namco pracowaliśmy, by postać Geralta, jego model, animacje, broń, a także obecność wiedźmina w świecie „Soulcalibur", były wierne oryginałowi. Jako fan obu serii jestem przekonany, że efekt końcowy spodoba się graczom - dodaje Momot.
Motohiro Okubo, producent gry, podkreśla, że wiedźmin jest postacią niezwykle silną, barwną, która zawsze dąży do celu. - Idealnie pasuje do grona wojowników i wojowniczek naszej gry. Bliska współpraca ze studiem CD Projekt Red pozwoliła nam wiernie przenieść charakter, wygląd i styl walki Geralta do świata „Soulcalibur" - zaznacza. Premiera gry na konsole oraz komputery odbędzie się jeszcze w tym roku.