Gra została wydana w 10 językach: angielskim, polskim, rosyjskim, hiszpańskim, niemieckim, włoskim, japońskim, chińskim, koreańskim i francuskim. Na portalu Steam obecnie około 55 proc. opinii jest pozytywnych. Na Metacritic nie ma jeszcze żadnej recenzji, a średnia opinia użytkowników wynosi 6 pkt (na 10).
Początkowo debiut gry był ustalony na 11 października. Jednak przesunięto go na 7 listopada żeby zsynchronizować z premierą filmu o tym samym tytule. Wersje „Kurska" na pozostałe platformy (na razie jest na PC) ukażą się w przyszłym roku.
- W czasach, w których rywalizujemy o wolny czas konsumentów z całym przemysłem rozrywkowym, w tym z filmami i serialami telewizyjnymi, i kiedy ludzie mają mniejszą szansę na czytanie książek. To prawda, że gry stają się coraz bardziej złożone, oferując niesamowite wrażenia audiowizualne i pozwalając nam zagubić się w wirtualnym świecie, ale rzadko pomagają nam się rozwijać. Dlatego chcemy wyjść poza zamknięty świat gier wideo dla graczy, aby poszerzyli swoją wiedzę na temat historii lub świata rzeczywistego – tak komentował grę Michał Stępień, prezes Jujubee.
Studio jest notowane na NewConnect. We wrześniu i w październiku jego notowania szły w górę w oczekiwaniu na premierę. Jej moment spora część inwestorów zdecydowała się wykorzystać na sprzedaż akcji. Dziś od rana podaż jest tak duża, że notowania zostały zawieszone.