Jakie są pierwsze komentarze i reakcje mediów, dotyczące „SGW: Contracts"?
Marek Tymiński: Ewidentnie widać, że nowe, istotne elementy gry w tym całkowicie nowy system Rivals, maski, z których korzysta główny bohater oraz przede wszystkim to, że gra pozwala na wielokrotne przechodzenie kontraktów na różne sposoby, co wydłuża czas z nią spędzony, przypada do gustu i utwierdza nas, że podjęliśmy właściwe decyzje co do kreacji nowej części serii.
Jak ocenia pan przyjęcie trailera promującego grę i pierwsze recenzje?
Trailer został bardzo dobrze przyjęty. Z racji na wysoką jakość mógłby on promować równie dobrze grę AAA, a przecież gra ukaże się w średniej cenie czyli 39,99 euro/usd. Cieszy nas też fakt, że pierwszy materiał pokazujący gameplay na największym zachodnim portalu IGN rozszedł się szeroko w świat za pomocą wielu międzynarodowych mediów, w tym i polskich. Zdecydowana większość dziennikarzy wypowiada się ciepło o grze i daje jej kredyt zaufania w rozumieniu, że „Sniper Ghost Warrior: Contracts" ma poważne szanse stać się mocnym tytułem AA.