Jakie są główne założenia nowej strategii?
Przede wszystkim dotyczy ona tworzenia wielu nowych tytułów jednocześnie i testowania za pomocą preprodukcji. Dodatkowo, jeżeli trafiają się okazje biznesowe na rynku i będziemy w dobrej cenie mogli wydać grę o dużym potencjale, również to zrobimy.
Jak sytuacja zmieniła się od grudnia, co przez ten czas działo się w spółce? Sytuacja zmieniła się diametralnie, zmieniliśmy nasz model biznesowy, obecnie tworzymy wiele preprodukcji w sposób, który pozwala nam sprawdzić potencjał gry - zanim zostanie stworzona. Najlepsze z nich wdrażamy do produkcji, szukamy swojego „Car Mechanica" czy „House Flippera". Do tej pory jeden z tytułów stworzony w ten sposób jest już w produkcji, a jego wskaźniki przedstawiają wysoki potencjał.
Ile osób pracuje w CFG, czy macie plany zwiększenia zatrudnienia ?
Obecnie w spółce pracuje około 10 osób, natomiast we wszystkie prowadzone projekty zaangażowanych jest prawie 100 osób. Nasze zatrudnienie będzie się dynamicznie zmieniało. Chcemy zatrudniać ludzi pod konkretne projekty, dzięki czemu utrzymamy lekką strukturę firmy i będziemy optymalni kosztowo .