Zarząd nie kryje zadowolenia z faktu, że pierwsza gra studia jest sukcesem komercyjnym.
– Jego skalę przyjdzie nam oczywiście ocenić znacznie później, wraz ze spływem kolejnych danych o sprzedaży, jesteśmy jednak bardzo zadowoleni ze skali zamówień od dystrybutorów. Ogromnie cieszymy się także, że udało się „dowieźć w terminie" premierę gry na wszystkie platformy jednocześnie, która to sztuka nie udała się dotychczas żadnemu dużemu projektowi z Polski – podkreśla Łukasz Rosiński, wiceprezes Varsav Game Studios.
Dodaje, że niesamowite tempo prac nad wersjami konsolowymi wiązało się z ogromem pracy i wieloma kompromisami, nie wszystko udało się także dobrze zbalansować. – Cieszy nas brak mocno ciążących błędów, widzimy jednak pole do poprawy wielu małych aspektów, które bolą graczy. Zespół już szykuje poprawkę uwzględniającą uwagi graczy i uzupełniającą grę o funkcjonalności, których nie udało się zawrzeć w wersji oddanej do certyfikacji – dodaje Rosiński. kmk