Zaktualizowana strategia CD Projektu opiera się na kilku filarach.
Po pierwsze, ma nastąpić transformacja studia wiążąca się ze zmianą filozofii i sposobu tworzenia gier z segmentu AAA, wdrożeniem bardziej elastycznego procesu produkcji umożliwiającego równoległy rozwój produktów w obrębie dwóch głównych marek oraz zmianą podejścia do komunikacji z graczami.
Kolejna kwestia to rozbudowa marek, w tym dalsze wychodzenie poza gry RPG z segmentu AAA i wykorzystanie potencjału zarówno marki „Wiedźmina", jak i „Cyberpunk" poprzez nowe produkty, kolaboracje oraz nowe media, co w konsekwencji powinno zmaksymalizować zasięg, rozpoznawalność i siłę marek.
Trzecia kwestia to rozwój online - czyli zmiana długofalowego podejścia do elementów sieciowych w produkcjach grupy i uczynienie z nich ważnej części portfolio tytułów, przy jednoczesnym wykorzystaniu GOG GALAXY do wspierania rozwoju i komunikacji społeczności graczy.
- Jesteśmy skoncentrowani na "Cyberpunku" i nie chcemy teraz mówić o projektach, które nie są jeszcze ogłoszone. Nie jesteśmy mniej ambitni niż wcześniej, po prostu zmieniliśmy nieco nasze podejście i chcemy działać metodą "krok po kroku" - powiedział Adam Kiciński, prezes CD Projektu podczas wieczornej telekonferencji. Odniósł się też do jednoczesnej pracy nad dwoma grami AAA od 2022 r. Czy to oznacza, że zostaną wypuszczone na rynek jednocześnie? - Nie byłoby mądrze w jednym roku wypuszczać dwie gry. Gdy jedną się wypuszcza, to druga powinna być na środkowym etapie produkcji - powiedział.