Zysk operacyjny wyniósł 0,26 mln zł wobec 1,49 mln zł straty rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł 2,19 mln zł wobec 1,56 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 17,69 mln zł w I poł. 2022 r. wobec 10,76 mln zł rok wcześniej.
"Mimo wielu globalnych zawirowań, przychody Vivid Games za ten okres wzrosły aż o 74%, porównując pierwsze półrocze 2022 do 2021. W okresie objętym raportem skupiliśmy się przede wszystkim na wzmocnieniu naszych kluczowych marek. Zarówno 'Real Boxing 2', jak i 'Eroblast' zwiększyły liczbę użytkowników oraz rozszerzyły ofertę kierowaną do graczy. Jesteśmy przekonani, że dalsze działania w tym kierunku, połączone z coraz bardziej rentownymi kampaniami UA, przyniosą efekty, zakreślone w naszej strategii" - napisał zarząd w liście dołączonym do raportu.
W I półroczu 2022 roku największy udział w osiągniętych przychodach miały marka "Real Boxing" (71%) i gra "Eroblast" (16%).
Do końca sierpnia 2022 gry marki "Real Boxing" zostały pobrane łącznie ponad 113 mln razy.