W I półroczu 2022 przepływy pieniężne netto z działalności inwestycyjnej wyniosły 35 mln zł, z czego prawie większość dotyczyła wydatków na produkcję gier: "Sniper Ghost Worrior Next" i "Projekt Survive" oraz "The Lords of the Fallen".
"Ta ostatnia jest obecnie najważniejszym i największym projektem w portfolio CI Games. Premiera zwiastuna zapowiadającego tytuł miała premierę podczas Opening Night Live na Gamescomie - jednej z najbardziej prestiżowych imprez gamingowych roku. Trailer do dziś wygenerował łącznie ponad 61 mln wyświetleń na kanałach wideo takich, jak YouTube. Zapowiedź została opublikowana przez ponad 750 mediów na całym świecie i uzyskała 29,5% głosów w ankiecie IGN, na ulubioną premierę nowej generacji podczas Opening Night Live" - czytamy w komunikacie.
"'The Lords of the Fallen' stopniowo zyskuje ogromną popularność wśród graczy na świecie. Podobnie zyskuje ona również wielkie uznanie wśród naszych obecnych i potencjalnych partnerów, którym pokazaliśmy w pełni grywalną wersję na targach GamesCom. Obecnie jesteśmy podczas rozmów dotyczących dystrybucji w poszczególnych regionach lub globalnego współwydania gry" - dodał Tymiński.
"The Lords of The Fallen" to jeden z czterech głównych filarów strategii rozwoju CI Games. Do kolejnych należą: realizacja następnej gry z serii "Sniper Ghost Warrior", nowe IP - "Projekt Survive" oraz działalność wydawnicza prowadzona przez United Label, wskazała spółka.
"W najbliższych planach CI Games jest konsekwentny zamiar przekształcenia w spółkę europejską ('SE')" - napisano także w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2022 r. wyniósł 12,95 mln zł wobec 17,35 mln zł zysku rok wcześniej.