Rok temu firma była świeżo po wydaniu „Snipera" w wersji na PC i Xbox 360. Gra na platformę PS 3 zadebiutowała wiosną tego roku. Do tej pory produkt kupiło łącznie ponad 1,5 mln fanów (w wersji na trzy platformy). Gra na PS 3 bardzo dobrze sprzedawała się m.in. w Japonii (wcześniej City Interactive było nieobecne na tym rynku) oraz innych krajach azjatyckich i w Australii. Wymienione rynki zapewniły spółce w III kwartale prawie 15?proc. przychodów. Rok wcześniej było to zaledwie 2 proc.
Łącznie w poprzednim kwartale przychody firmy spadły do 23 mln zł, czyli były o 35,7 proc. mniejsze niż rok temu. Zarobek?operacyjny skurczył się do 7,8 mln zł z 18,4 mln zł, a netto do 6,7 mln zł z 13,1 mln zł.
15,6 mln zł gotówki na kontach miał producent gier komputerowych na koniec września. Rok temu było jej o połowę mniej
– Uważam, że nasze wyniki za poprzedni kwartał są bardzo przyzwoite, lepsze, niż oczekiwali analitycy – komentuje Marek Tymiński, prezes i główny akcjonariusz technologicznej spółki. Narastająco obroty grupy wynosiły 66,3 mln zł (64,3 mln zł rok temu), zysk operacyjny 20,27 mln zł (30,2 mln zł), a netto 16,83 mln zł (23,6 mln zł rok temu). Na koniec września na kontach firma miała 15,6 mln zł gotówki. Rok wcześniej dysponowała 7,45 mln zł.