Zbliżone wyniki do tej pory osiągnął m.in. „Wiedźmin 2" (ale zajęło mu to aż cztery lata) oraz „Dead Island" firmy Techland, który zadebiutował w tym roku. - Jest to duże osiągnięcie, które sprawia, że rosną nasze aspiracje, co do sprzedaży kolejnych tytułów – komentuje Marek Tymiński, prezes technologicznej spółki. Zwraca uwagę, że kierowana przez niego spółka jest nie tylko producentem ale i wydawcą gier co przekłada się na poziom wypracowywanych marż od sprzedaży każdego egzemplarza.
„Sniper" zadebiutował, w wersji na komputery PC i konsolę Xbox 360, wiosną 2010 r. Rok później miała miejsce premiera na konsolę PS III. Gra, która powstała, jak zapewniają przedstawiciele City Interactive, za ok. 3 mln zł, przyniosła producentowi wielokrotnie większe zyski. Dlatego spółka poszła za ciosem i marcu przyszłego roku wypuści na rynek „Snipera 2". Produkt ukaże się jednocześnie w wersji na trzy platformy. Jego budżet był sporo większy niż pierwszej części sagi. Podobnie sporo większe są oczekiwania co do wyników sprzedaży.
„Sniper 2" to niejedna premiera szykowana przez City Interactive na przyszły rok. Na półki trafią też „Enemy Front", „Combat Wings: The Great Battles of World War II" oraz „Alien Fear".