To efekt systematycznego poszerzania oferty produktowej (katalog liczy już ok. 500 tytułów). Miesiąc temu GOG.com zaczął również sprzedaż gier na urządzenia z systemem operacyjnym iOS (Apple).

Przedstawiciele GOG.com twierdzą, że był to strzał w dziesiątkę. Według ich danych posiadacze komputerów z popularnym jabłuszkiem odpowiadają już za 15 proc. ruchu w serwisie. – Wejście GOG.com w segment gier na komputery?Mac okazało się wielkim sukcesem – mówi Guillaume Rambourg, dyrektor zarządzający?GOG.com. Twierdzi, że 15-proc. udział w ruchu na platformie, jaki generują właściciele maców, jest daleko lepszy, niż zakładano. Nie zdradza jednak, jak ich aktywność przekłada się na sprzedaż GOG.com. Początkowo w serwisie było ok. 50 tytułów przeznaczonych na urządzenia Apple, w tym obie części gier o Wiedźminie. Obecnie portfolio liczy już ok. 70 pozycji i ma być nadal rozszerzane.

Platforma GOG.com ma coraz większe znaczenie dla wyników CD?Projekt Red. Po dziewięciu miesiącach miała prawie 28 mln zł przychodów i 5 mln zł zysku netto. W całym 2011 r. było to odpowiednio 28 mln zł i 4,8 mln zł. Przedstawiciele CD Projekt Red nie zdradzają planów finansowych GOG.com. Twierdzą, że celem jest „podwojenie biznesu". Nie musi to oznaczać podwojenia wyników, mimo że IV kwartał w branży gier komputerowych jest okresem żniw.