– Pracujemy nad narzędziem narracyjnym, które umożliwi tworzenie zaawansowanych gier fabularnych – tłumaczy prezes Michał Mielcarek. – Chcę, by nasze produkcje były ciekawe pod kątem zawartych w nich mechanik oraz fabuł. Nie interesuje mnie robienie gier niskobudżetowych, stawiam na produkcje o wysokiej jakości wykonania – przekonuje.

Zaplanowany na trzy lata projekt będzie kosztował dewelopera prawie 8 mln zł, z czego ponad 5 mln zł będzie pochodzić z dofinansowania. System ma umożliwić zautomatyzowanie części pracy i wygenerowanie oszczędności.

Obecnie spółka pracuje nad konsolowymi wersjami swojej ostatnie produkcji „Vampire: The Masquerade – Coteries of New York". W najbliższym czasie pojawi się na konsolach Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One

Z kolei na 27 lutego zapowiedziano WZ, które zdecyduje o przeprowadzeniu emisji 3 mln akcji bez prawa poboru. Draw Distance liczy, że pozyska z niej 3 mln zł. Obecny kapitał zakładowy to 10,9 mln akcji. gbc