– Założenie studia poprzedził ponad rok prac koncepcyjnych oraz badania rynku. Finalnie zdecydowaliśmy się stworzyć pierwszoosobowy symulator przetrwania w postapokaliptycznym świecie. Mocny akcent chcemy położyć na element rozwijania bazy – komentuje Andrzej Blumenfeld, prezes spółki.

Studio opracowało wersję prototypową gry o nazwie „Project Oxygen". Obecnie spółka zakłada budżet produkcji na 5 mln zł. Deweloperzy przyjmują sprzedaż tytułu w liczbie 750 tys. kopii na platformie Steam. Na promocję produktu docelowo przeznaczone jest ok. 1,5 mln zł. W przyszłości tytuł zostanie także rozszerzony o tryb kooperacyjny. Będzie przeznaczony na komputery osobiste oraz konsole przyszłej generacji.

– Do dzisiaj pozyskaliśmy 2 mln zł. W ocenie zarządu wejście na NewConnect to najlepszy kierunek dla studia szukającego swobody twórczej w segmencie AA+ – mówi Blumenfeld.

Biznesplan zakłada też możliwość samodzielnego finansowania dalszych produkcji.

– Zakładaliśmy firmę w środku pandemii, podpisując dokumenty w maseczkach i rękawiczkach. Wyglądało to ponuro, ale wszystko przebiegło sprawnie i zabezpieczyliśmy finansowanie od inwestorów – wspomina prezes. gbc