Obecnie przez Market użytkownicy mogą nabywać „skórki" z takich gier sieciowych, jak Counter Strike: Global Offensive oraz Dota 2. Docelowo platforma będzie umożliwiać kupowanie i sprzedawanie dóbr cyfrowych z gier bezpośrednio od innych użytkowników.
– Uruchomienie tej platformy to kolejny kamień milowy w rozwoju naszej działalności. Otwiera nas na nową niszę rynku handlu dobrami cyfrowymi. Jest nawet kilkunastokrotnie większy niż ten, na którym operowaliśmy dotychczas oraz pozwala na dywersyfikację źródeł przychodów. Już teraz usługa daje graczom możliwość kupienia skinów bezpośrednio z naszego katalogu. Do końca roku planujemy uruchomić funkcję składania zleceń sprzedażowych – komentuje Kornel Szwaja, prezes Skinwalleta.
Platforma ma również poprawić rentowność firmy. Do tej pory Skinwallet kupował od graczy skórki na swojej platformie. Te były sprzedawane za pośrednictwem zewnętrznych systemów transakcyjnych.
– Nasza marża była więc pomniejszona o prowizję. Dzięki uruchomieniu platformy ograniczymy wydatki z tego tytułu – dodaje Szwaja.
We wtorek po godz. 13 walory Skinwalleta drożały o 2,5 proc., do 82 zł. gbc